woensdag 22 juni 2011

Een nieuwe deken...


Weer een nieuw project. Ik ben gisteren begonnen aan een heerlijke deken. Ik zag het patroon op een andere blog, en vond hem geweldig. Dus ik ben meteen aan de slag gegaan. Met lekkere dikke garen, en naald 6! Dan gaat het best snel. Omdat wij vanaf morgen een week geen tv, en internet hebben wilde ik jullie alvast een voorproefje geven. En aangezien ik deze week dus helemaal geen tv kan kijken, of kan internetten heb ik vast tijd over, en hoop ik hem dan na die week (bijna) klaar ben met de deken :)

2 opmerkingen:

  1. Ja, ik zag dit patroontje ook op een ander blog en ik dacht ook "da's wat voor op vakantie.."
    Het is echt een leuk motiefje, heb al een proeflapje gemaakt...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik vond hem gelijk helemaal super! Ik zag hem, en ben meteen om wolletjes gegaan haha. Het is ook een leuk patroon om te haken trouwens, niet te moeilijk, lekker voor de (nu nog) tv! Ben benieuwd naar die van jou!

    BeantwoordenVerwijderen