woensdag 12 oktober 2011

Postcrossing

Al meer dan een jaar doe ik mee aan postcrossing. Je verstuurtd en krijgt dan kaarten van over de hele wereld. Er zitten al vele mooien in mijn collectie uit de verste landen. Zo heb ik een prachtige kaart uit Japan, volledig zelf getekend, en een met een ellenlang verhaal uit Moskou. Afgelopen weekend heb ik zelf weer een stapeltje verstuurd, naar Finland, Taiwan, Kansas U.S.A., Duitsland, Wit-Rusland, Polen, en China. Ben benieuwd wat voor mooie, interessante kaarten ik hier voor in plaats ga krijgen. Voor wie het ook leuk lijkt: www.postcrossing.com

3 opmerkingen:

  1. Ben er sinds kort ook aan begonnen, hoewel ik niet zo fanatiek ben, want als ik zie hoeveel kaarten sommige mensen al hebben gekregen en verstuurd.Dat kan dat aardig in de papieren gaan lopen. Het moet wel leuk blijven, maar dat heb je zelf in de hand. zo af en toe doe ik er 5 en dan wacht ik weer een paar weken. Maar moet wel zeggen dat het leuk is om van een wildveemde een kaartje te ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me leuk om van over heel de wereld een kaartje te krijgen..binnenkort verhuizen we en dan kijk ik eens verder op die site!! En hoop dat ik ook wat kaartjes krijg !!

    Groetjes Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sinds 2 maanden ben ik ook aan het postcrossen en het is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen