zondag 8 september 2013

Ik heb vaak in mijn tas van alles en nog wat mee. Ik kan dan ook nooit iets binnen 10 seconden vinden. Ik hou ook erg van boekjes: leesboek, agenda, schriftje, dagboekje en een notitieboekje. Omdat dit niet echt handig is bedacht ik dat ik veel beter zelf een alles in 1 boekje kon maken. Bij de Action heb ik een wit blanco notiteboekje gekocht en ik ben er vandaag even helemaal los op gegaan. Elke maand heeft 2 bladzijden, er zitten notitiestukjes in, een los leesboekje wat ooit in de flow zat, en receptenkaartjes voor als ik na mijn werk weer eens ongeinspireerd in de supermarkt sta. Hij is lekker vol, en vrolijk. En zo simpel zelf te maken! En, al zeg ik het zelf, veeel leuker dan de standaard losse agenda's, dagboeken en notitieboekjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten